13 dec 2005

Met succes op zes! - de defintieve lijst

Het is me niet, en het is me wel gelukt. Donderdag 8 december werd ik op de 6e plaats gekozen van de lijst van GroenLinks Zeeburg.

Een lichte teleurstelling. Maar wie niet met kleine teleurstellingen kan omgaan, moet niet in de politiek gaan. Bovendien stemden de leden democratisch. Nu nog zien hoe dat in de toekomst uitpakt. Het geeft me, voor mijn gevoel, wel meer lucht.
Ik voelde me gevleid dat Barn voor me pleitte. Daar ging ik, hopelijk ongezien, van blozen.

1: Astrid Kuiper (lijsttrekker)
2: Jan Hoek (wethouderkandidaat)
3. Trinet Onvlee
4. Herman Huijzen
5. Barbara Devilee
6. Jan de Laat
7. Ingrid Goldsman
8. Frans van de Laar
9. Josvan der Lans
10.Firoez Azarhoosh
11.Mellouki Cadat
12.Douwe van Domselaar1
3.Lucia Dannenburg
14.Ronald Faber
15.Richard Wouters
16.Laetitia Ederveen
17.Evelien Tonkens
18.Ariane Blokzijl

Geen opmerkingen: