24 sep 2007

Chinese-mondkapjes-door-de-insulinde-weg-rijdende-protest-tegen-"de vijand"-de-auto

Er staat een leuk stukje, scherp neergezet, plus foto over onze actie in het Parool van vandaag
Ik heb het wel gescanned, maar ja ik weet nooit zo goed hoe het staat met rechten.

Vooral die van onze-chinese-mondkapjes-door-de-insulinde-weg-rijdende-protest-tegen-"de vijand"-de-auto-foto van Johannes Abeling wil ik niet schenden. Ik vind hem mooi gemaakt.

Hopelijk heeft hij de auto op de Nesciobrug doorgestuurd naar de politie.

Natuurlijk klopt mijn quote over de VVD niet helemaal, maar het artikel geeft goed de dag weer.

Meer fietsen, minder auto's binnen de ring.

Ps per ongeluk stuitte ik dus op de site van Johannes. Er staan hele mooie fotos van de politiek in de stad, maar ook van bijvoorbeeld Afrikanen, Bos of India: aanrader!

Geen opmerkingen: