7 nov 2006

dubbelganger in Diederik Samson

Tja dat krijg je nu van al die lijstjes en wijzers, je wordt er gek van! Ik kom 95% overeen met Diederik Samson. (Als mijn fractie dat maar niet hoort!) Via de matchmaker van writersblock kwam ik er achter...nu moet ik me dus bezinnen:). Je kan je natuurlijk ook afvragen of hij eigenlijk niet bij groenlinks had moeten zitten.

De heren en dames van writersblock zette ook onze lijstrekkers op Hot or not: Op een schaal van 1 tot en met 10, waarbij 1 NOT is en 10 HOT, scoort onze eigen JP Balkenende een magere 5.6 (hotter dan 51% van de mannen op deze site). Femke Halsema krijgt een 7. Zij haalt als enige vrouw gelijk 10 maal zoveel stemmen binnen als de mannen, en haar rating lijkt als enige enigszins op een normale verdeling. Geen slechte uitslag als je ziet naar de concurrentie waar o.a. amerikaanse pubers op stemmen.

Op writersblock staan trouwens leuke dingen een stemwijzer:)

Geen opmerkingen: