1 nov 2006

We zijn geen wethouder Hekking!

Toen Rutte gekozen werd, dacht ik oei! dat is opeens een redelijke, charismatische, inhoudelijk sterke VVD aanvoerder. Een trendbreuk! Maar gelukkig blijkt ie nu weer te soft.

Tenminste, dat is het advies met de VVD-Kamerleden. De fractieleden vinden dat de aandacht teveel uitgaat naar de strijd tussen Bos en Balkenende. Dus de toon moet harder en feller.

Ik vermaak me wel met Beschuit met Rutte. Het is toch lekker informeel en interactief even quotes uit het ontbijt van vandaag: "Timing of the essence is", "we zijn geen wethouder Hekking", "De tweestrijd Bos en Balkenende zullen de mensen gaan vervelen, Wie de minister-president gaat worden is een beduidend minder interessante vraag", "we gaan naar de haagse dierenambulance en andere leuke locaties"'. Mis ook niet naar Rijden met Rutte bij Nova, Er zijn ook "varen met Bos, vliegen met Balkenende". Kostelijk amusement!

Je kan je zowiezo hartstikke vermaken met spelletjes en quizjes op allerlei sites. Ik ben benieuwd wanneer Femke aan de beurt is bij de torentjesrace van de VARA. De site van Xaviera Ringeling ziet er ook al zo leuk uit. kortom ik surf me suf!

Geen opmerkingen: