11 dec 2006

maandagochtendhumeur: Cherrie Blair en Dion Graus


Wat doe je als je op maandagochtend niks te vertellen hebt? Je leest de krant:
Geen nieuws. Pinochet is dood, er zijn duizend en een manieren om biggen niet te castreren, en er leven nog 640 samaritanen. Niet de NGO's want die potten 1,4 miljard euro op. en ow ja cherrie blair poseerde ooit 'naakt'. Ik las zaterdag wel een interessant (schokkend) artikel in de zaterdagbijlage van het NRC (met dan aan Chris Mooiweer) over Dion Graus, kamerlid (6) voor de partij van de vrijheid.
In het artikel bleef niets heel van de antecedenten van de man, en hij schijnt haast altijd met slaande deuren bij vorige werkgevers te zijn weggegaan, deels omdat er niks klopte wat hij vertelde . Als het allemaal waar is wat er staat, staat er ons nog wat te wachten! Kijk ook hier en hier en hier. Ook aan zijn verhaal over het dierenhulp nummer 133 blijkt wat meer te kleven. (ik ga nog op zoek naar het krantenartikel!). Het is jammer dat ik groen en links ben, want dan word ik dadelijk nog beticht van zwartmaken!
Het regent buiten, dus ik denk dat ik maar ga werken.

Geen opmerkingen: