4 apr 2007

Krities bekeken: Amsterdam, Man, Hans (en Marianne)

Ik sluit me aan bij de analyse van Arnoud, wiens muziekkeuze ik altijd waardeer. Maar op deze zonnige middag begon ik te tellen:
Top 8 kritiese steden volgens het manifest:
Amsterdam (34)
Nijmegen (7)
Delft (7)
Utrecht (7)
Alkmaar (6)
Heemskerk (5)
Rotterdam (5)
(Texel 4, Sittard 4, Scheemda 4, Hilversum 4, Den Haag 4, Amersfoort 4)
  • Populairste meisjesnaam is Marianne.
  • Gevolgd door Elly, Karin, Simone en
    25 % van de 247 ondertekenaars is vrouw
  • Populairste jongensnaam is Hans, gevolgd door Jos, Wim, Frans en Jan

1 opmerking:

David Rietveld zei

Leuke cijfers. Je moet het alleen wel vergelijken met de verdeling van de leden. Omdat zo'n 1/7 van de leden in a'dam woont, is 34 niet zo'n gek getal. Ik denk dat b.v. Heemskerk in verhouding veel kritischer is. :-)