27 mrt 2008

Verwilderd: en nu weer terug aan het werk

Terwijl ik me vandaag verdiepte in de verwaarlozing van de organisatie rondom onderwijs, kwam er een filmpje uit.

De eerste flarden die ik zag, deden me erg denken aan toen ik een puber was, en met een bandrecorder sketches maakte met een neef. Stukjes opnemen, aan elkaar plakken, geluidseffecten maken (stukjes papier scheuren) en met rare stukjes komische (?) commentaren geven. Jammer dat het filmpje beledigdend kan zijn.

Ik viel halverwege de vertoning in slaap. Dit weekend dus maar weer voorbereiden op echte zaken: voorrang voor een gezonde stad, en betaald parkeren in IJburg

Trouwens al tijden willen we visie en actie rondom het Muiderpoortstation, nul op rekest, maar gelukkig is Burgemeester Cohen langsgekomen, en zullen we de eerste initiatieven vast deze collegejaar zien voorbijkomen

Geen opmerkingen: