21 aug 2008

Door de vakantiestilte heen

Het is een van de zwaarste en verschrikkelijkste zomers ooit voor me geweest, en vandaar dat ik niet zoveel geblogged heb. Maar het politieke seizoen gaat weer beginnen, en ik probeer me weer op te laden. Ook om iets zinnigs te schrijven.

Het nadeel van die vervelende zomer is, dat ik vooraf een beetje genoeg had van het politieke spel, en dat dus nog steeds zo is. Wel is gelukkig veel aan de hand, dat je als mens weet te inspireren, maar het welles-nietes spel zie ik niet zo zitten. En dat de gene die gelijk heeft, niet altijd gelijk krijgt. Anyway, het is de laatste keer dat ik er dit blog seizoen over zeur.

Dankzij de olympische spelen, verschrikkelijk goede documentaires over China (heb je die gezien over dat gezin dat verdreven wordt, vanwege de aanleg van een dam?) en het opkomende kapitalisme gezien. Dankzij de week van de smaak, genoeg inspiratie over gezond en natuurlijk eten, en vandaag de eerste dag fontein op de Javastraat. Dus genoeg inspiratie voor de buurt.

En natuurlijk onze partij. Misschien morgen een stukje met de titel: it is not easy being green- revisited

Geen opmerkingen: