8 apr 2009

wat doe je als er een democratisch gat valt? De Climatgame!

Gisteren was ik na het werkbezoekje aan de verbindingsdam in het Oostelijk Havengebied, even bij de Commissievergadering. Er waren te weinig onderwerpen om te verdelen onder onze fractieleden, en ik viel buiten de boot. Genoeg interessants hoor, maar toch werd de avond deels gekaapt door ietwat geneuzel. Dus na de heftige, maar wel lange over de gele strepen op de Veemkade besloot ik naar huis te gaan, en me met andere democratische dingen bezig te houden. Het wegwerken van achterstallige mail.

Maar de eerste die ik las was een mail gestuurd op dinsdag, waarvoor ik word uitgenodigd voor een opening op woensdag. Want vanaf 16.00 uur vandaag stelt Rijkswaterstaat de Amsterdamse Brug weer open voor al het wegverkeer. Volgens mij mag Dennis Straat de brug openen met een rit in een elektrische auto.
Nou ja toen maar het nieuwe Climategame op Groenlinks.nl gespeeld. Het duurde even voordat ik snapte hoe het werkte, maar na een tijdje werd ik er erg goed in!

Geen opmerkingen: