29 apr 2010

Ik moet dringend aan de Arbeid


Dit is de eerste blog - nieuwe stijl. De ALV heeft het coalitie-akkoord goedgekeurd, dus ik neem aan dat de nieuwe fractie en beoogd bestuurders aan de slag kunnen.

En ik dus ook. Vader zijn, wie weet buurtvader:)

Daarom hier stukjes van "aan de Arbeid" waar ik nu naar luister: door de Belgische Yevgeni. Grappig, want ooit wilde ik 'Ode an die Arbeit' van Wir Sind Helden als GroenLinks tune.

Aan de Arbeid (Yevgeni)


Het is steeds meer toevalligheid
Die mij leidt en ook nog eens die slordigheid
Waarmee ik alles andersom doe

[-]

Ik heb alles wat ik wil
Hier vlak naast mij zo mooi zo stil
Toch sta ik op ik voel de woorden komen

[-]

En ik weet ik moet dringend aan de arbeid
Misschien probeer ik morgen toch eens overdag
En ik weet ik moet dringend aan de arbeid

...Ik moet dringend aan de arbeid...

Geen opmerkingen: