25 mrt 2008

Hiding for the snow; groenlinksdebat morgenavond


Hiding for the snow
Originally uploaded by breeblebox

Het begint een baaldag te worden, door veel redenen, maar al het ongeluk kan maar beter op een dag komen, dan heb ik de rest van de week vrijaf.

Wilders is not Holland, Holland is me

Dus heb ik de petitie getekend, ik voel me al wat beter.

Nog naar een mooie foto van een fotograaf die veel in Zeeburg fotografeert, gekeken, en dan maar aan het werk. De dag gaat als vanzelf voorbij. Morgen politiek debat in het badhuis, komt allen. Ik en eerst bij een VVE vergadering langs, en hoop dan snel langs te komen.

GroenLinks Debat:
Kom meepraten over de vernieuwing van de Indische Buurt, het convenant met de corporaties en de wijkaanpak. Kiezen het stadsdeel en de corporaties de juiste prioriteiten?
Doen we de juiste dingen met de Vogelaargelden? En komen die eigenlijk wel? Betrekken we bewoners er goed bij? Gaat de Indische Buurt niet teveel veryuppen? Of is dat juist het beste wat de buurt kan overkomen? En, is het eigenlijk allemaal wel nodig?

Woensdag 26 maart20.30 tot 22.00 uur
Met Fenna Ulichki (gemeenteraadslid GroenLinks Amsterdam), Firoez Azarhoosh (voorzitter Denktank Sociale Cohesie Zeeburg) en Eric van Kaam (regiodirecteur van Ymere Wonen Oost).

Locatie: Café het Badhuis (Javaplein)

Geen opmerkingen: