25 nov 2008

Ook ik was PPR (denk ik)

Wegens een privékeuze ben ik zaterdag uiteindelijk niet naar het Congres geweest. En heb dus veel gemist, waaronder het flyeren voor Judith Sargentini als kandidaat voor het lijstrekkerschap voor de Europese verkiezingen.

Maar ik lees graag de stukjes van de planeetgroenlinks-bloggers, en ik had graag de bingo meegedaan. Maar kijkend naar onze rijzende zon logo, en onze 18e verjaardag (volwassen!) was ik ook benieuwd bij welke bloedgroep ik zou horen.
Ik was natuurlijk pas 12 toen GroenLinks ontstond, en had nog geen politieke voorkeur. Maar dankzij de quiz van Simon Otjes weet ik dat ik bij de PPR zou zitten (het had weinig gescheeld en ik zat bij de PSP (maar vanwege mijn mening over privatisering/basisinkomen dus niet).

1 opmerking:

Judith Sargentini zei

He Jan,

was er zaterdag niet meer aan toe gekomen om je terug te sms'en. Hoop dat je een lekkere luie dag hebt gehad. als je toevallig donderdag op de alv bent kun je mijn foldertje alsnog bewonderen.

we waren met genoeg mensen. Bill moest de mannen-eer een beetje redden, maar daar kweet hij zich goed van.

groet
judith