13 apr 2010

Wat te doen? Spreken of Zwijgen?

Mijn taak als actieve GroenLinkser in Oost zit er bijna op. Nog ongeveer 2 a 3 weken in de klankbordgroep voor de onderhandelingen in Oost. Maar daarna hopelijk eervol ontslag.
Met een mooi coalitieakkoord, en een fris team dat de komende 4 aan de slag kan.

Alhoewel, vast weer campagne voeren voor de verkiezingen van 9 juni...en dan met volle frisse aandacht in het jonge gezinsleven.

Dan wenken nieuwe perspectieven als hobby. Buurtactivist? Geangegeerde brievenschrijver? Ik zag vandaag rare dingen bij de bomen van het Borneohof. Ik hoop dat ze het overleven.

De corporaties stalken over groen in de binnentuinen...?

Of gewoon rustig alleen nog maar de krant lezen. En een kopje koffie drinken ergens in Oost in de zon.

En wat te doen met deze blog? Niks ergers dan een digitale stek die eerder slaapt dan spreekt.

Maar spreken en niet gehoord worden is soms ook erg.

De kogel is haast door de kerk. Maar moet ik dan de site opheffen?

1 opmerking:

Astrid zei

Maar dan zal ik ieder geval je blogjes gaan missen Jan